IV. Karitatív Kárpátalja Túra és Verseny és Karpaty Trophy

Bővebben: IV. Karitatív Kárpátalja Túra és Verseny és Karpaty Trophy
2016. október 28-30 között megrendezésre került a Kárpátok vad bércein ennek a két rendezvénynek a közös futama. Szerencsére az időjárás többnyire Nekünk kedvezett és mind a Túrázók, mind a versenyzők terepjárózhattak egy jót.
A jó kedv ezúttal sem maradt el, a sok megpróbáltatás ellenére, amit a hegyi utak és patakok biztosítottak, Mindenki mosollyal az arcán élte át az izgalmakat. Nálunk fontos, hogy a nagy versengés közepette emberek tudjunk maradni és segítsünk a másiknak, mint mindig, most is beigazolódott, hogy Nálunk ez működik! Magyar és ukrán barátaink kérdés nélkül segítettek egymáson. Fonódtak szoros barátságok, amit az esti fesztivál hangulat támogatott. A hosszú és mozgalmas napok végén egy közös főzéssel ünnepeltük az estéket.
Nem győzzük hangsúlyozni, hogy Mi a terepjáróinkat terepen használjuk, ami most sem történt másképp. Viszont fontos tudni, hogy mind a Túra kategóriában, mind Verseny kategóriában teljesíthetők az etapok és ehhez nem kell tropára törni az autót. A Túra kategória útvonala opcionális volt most is, és a közös döntések alapján terepeztünk egy nagyot s közben megmásztuk a Kárpátok egyik hegyét, ahol ≈1400 méteren, ugyan ködben, de vidáman ünnepeltük a feljutást. Az úton felfelé voltak szakaszok, ahol a mély sár nehezítette a feljutást, de Mindenki sikeresen vette az akadályokat és még élvezték is a saras játékot. Majd következett a gyönyörű őszi színekben tündöklő erdő, ahol a tarka lehullott leveleken autóztunk a szakadék mellett. Ezután megérkeztünk egy olyan erdőbe, ami elvarázsoltnak tűnt az égig érő fáival, amik sűrűn álltak egymás mellett és köztük kerestük az utat.
Továbbá eljutottunk a Vereckei-hágóhoz, ahol csoportképpel rögzítettük ott létünk és a szép kilátást.
Vasárnap következett a speciál szakasz, amit a fesztivál hangulat és az ≈50 terepjáró ( a 3 kategóriából--> Túra, Asia Race, Extrem), néhány motoros és quados még izgalmasabbá tett. A rengeteg néző elégedetten nézte, ahogy a versenyzők végigmennek az eső által nehezített kijelölt szakaszon. Az extrém kategória ráadásul egy még nehezebb pályát kapott, ahol bizonyíthattak. A motorosok a sok esés ellenére végigmentek többször a pályán és örömmel szórakozatták ezzel a nézőket. Mire az összes terepjárós teljesítette a szakaszt, a túrázóknak is kedve támadt kipróbálni a szalagozott részt, amit sokan sikeresen teljesítettek, s mint néhányan mondták a jó terep és a sikerélmény olaj volt a tűzre és talán a következő alkalommal a verseny kategóriában is kipróbálják Magukat.
Az eredményhirdetés után pedig Mindenkit vendégül láttunk a Karcsi bácsi által főzött pörkölttel, továbbá pár ukrán barátunk sült hússal kedveskedett Nekünk.
Köszönjük Barkaszi Bécinek és Dmitriy Gisemnek, hogy segítségükkel létrejöhetett ez a fantasztikus esemény!

IV. Karitatív Kárpátalja Túra és Verseny eredmény

Bővebben: IV. Karitatív Kárpátalja Túra és Verseny eredmény

Íme a IV. Karitatív Kárpátalja Túra és Verseny eredménye:

Abszolút, nemzetközi:

1. Feofanov Jurij és csapata (2010p. )
2. Patroldoktor Team (1858p.)
3. Tanjuska Svec és Viktor Kozdoba (1640p.)
4. 07-es csapat (1410p.)
5. Telcsák Krisztián és csapata,13-mas rajtszámmal ( 1363p.)
6. 17-es rajtszámúak (1282p.)
7. Duli Fuli (1185p.)
8. Őrségi (904p.)
9. BK Team (830p.)
10. Hegyi Törpék (700p.)
11. Novák Erik és csapata (540p.)
12. Zöld 80 (460p.)
13. Pockos (418p.)
14. KartHágók (320p.)

Hamarosan közzétesszük ezáltal az Irány Ázsia Bajnokság eddigi állását!
Mindenkinek gratulálunk!

Asia Race -Ázsia Túra 2016

Íme a 2016-os Asia Race dobogósai:

1. Huszár Team (Huszár Barnabás, Deák Levente) 1823p.
2. Legények, 79-es rajtszámmal (Debreczeni László, Demeter László) 1800p.
3. 2-es rajtszámmal (Orbán András, András Ignác, Mihály László) 1080p.

Továbbá a Maraton felező szakasz győztese a Hello Kitty csapata (Andrási Gergely, Fehér János)

Gratulálunk Minden versenyzőnek a szép teljesítményhez. Nem kis dolog végigmenni az Asia Race útvonalán, hiszen mind km-ben, mind a terep szempontjából vannak kihívások. Már a Maraton szakasz, aminek a nagy része a Kárpátokon keresztül zajlik is nagyon izgalmas és egyben nehéz rész, ott igazi offroad pályák vannak sok sárral, patakkal, heggyel és sziklákkal. Majd ezt követi az orosz sztyeppe és homok. A verseny Asztrahánig tartott, ahol aztán 2 napot pihenhettek mind a versenyzők, mind a túrázók, majd folytattuk utunkat Kazahsztán és Üzbegisztán felé.
Hamarosan lesz több még a versenyről, díjkiosztóról.
Még egyszer Gratulálunk az összes résztvevőnek.

Bővebben: Asia Race -Ázsia Túra 2016
Ui.: Sajnáljuk, hogy sokaknak vissza kellett fordulni műszaki probléma miatt, reméljük legközelebb együtt marad a csapat!

Ázsia túra 2016. 07.16.

Kedves Offroadosok!

Szeptemberben nem csak az iskola, de az Ázsia Race Bajnokság is kezdetét veszi az első futamunkkal, az Őszi Balkán Túra és Versennyel (szeptember 25 - október 1.), ami hasonlóan az előzőhöz, most is nagyon változatos lesz, megismerhettek új helyeket, új hegyeket, országokat, különböző terepeken tesztelhetitek Magatokat és terepjárótokat. Mi ezúttal is igyekszünk, hogy felejthetetlen kalandokban vegyetek részt és minél több dolgot tanulhassatok, akár az offroadozásban, akár a szerelésben, bár reméljük az utóbbiban kevésszer lesz részetek. Ugyanakkor azt tudnotok kell, hogy Mi a terepjárót terepen használjuk, ezért fontos a jól felszerelt autó.
Ha viszont túrázgatni szeretnél laza terepen, akkor szintén tarts Velünk, hiszen a Túra kategória nem a feszített tempóról és a vad terepezésről szól Nálunk, hanem a kellemes tempójú szép tájak közti terepezésről. Ebben a kategóriában nagy hangsúlyt fektetünk a csapatépítésre, közös reggelik a hegyekben, ebédek a patakok mellett és egy jóízű vacsora, amit sokszor közösen készít el a csapat. Nézelődésre, városnézésre és szuvenír vásárlásra is mindig jut idő. A csapat tempójában haladunk, „fogva egymás kezét”.
Ha nem bírsz várni szeptemberig, gyere el ingyen Rudkinoig az Ázsia Túra keretén belül, ez alatta a szűk egy hetes út alatt átutazhatsz a Kárpátokon és a végcél az orosz Rudkino, a Don-kanyarhoz közel, ahol megkoszorúzzuk a II. világháborús magyar katonai temetőben található síremlékeket. Ha kedvet kaptál gyere el bemelegítésképpen, hogy a Bajnokság előtt legyen egy kis tapasztalatod, előnyöd. A Nagy Túra (Ázsia Túra) 2016. július 16-án indul Miskolcról.
További információ Murczin Zsolt, +36 30/835 86 16.

2016

Új év, Új fogadalmak, Új kihívások!

Ha úgy érzed, nagy tettekre vagy képes, csatlakozz hozzánk idén is és biztosítsd az idei évedet kihívásokkal, kalandokkal, új barátokkal és sok szép élménnyel, amit az Ázsia Túra-Ázsia Race, Expedíció és Series futamok garantálnak. Egy újabb ízelítő élményeinkből.

Hírek

Friss hírek a Nagy Túra és Versenyről!

A regisztráció már él a honlapunkon, továbbá megtekinthetitek a részleteket a nevezéssel kapcsolatban, ahol több kategóriában kínálunk Nektek felejthetetlen élményeket és kedvetekre válogathattok közülük ( testreszabott kategória!).

Bővebben: Hírek

HÍRLEVÉL

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy mindig friss infókat kapjon a versenyekről.